tiistai, 22. heinäkuu 2008
22.7
2 toistoa. 9m:stä ja 10 metristä. Apuohjaaja. Loistavasti meni taas jälleen kerran :) Tar oli ihan onnesta soikeana.
Seuraavalla kerralla mukaan väärä kapula...
Sitten vielä pari kertaa paikallamakuuta näkösuojassa lyhyitä aikoja omassa pihassa. Hyvin meni sekin.


Kommentit